Bilder på lucky

hejhej
idag har jag klätt grannnnen den blev cp men ändå... annnnars har jag varit lite sjuk men e frisk å kmr till skolan imårron!!! iaf så lägger jag upp liiite bilder på lucky nu <3 han e världens sötaste

lhasa apso plus
papilloin (stavning på båda) är lika med
LUCKY här är den första bilden på lucky å när jag såg den visste jag att de var honom jag ville ha

nu kommer lite bilder från sommarlovet .... (på lucky)
suddig... en bild på lucky å elin !!
igga fula jag..
lucky brottar ner min morbror å alla som ser de hånar honom (morbror)
en bild när lucky står i hallen
släng ner fyllon i poolen lucky hjälper oxå till..

lucky tröttnar å har de chill i skuggan
nu e vi i stallet å ska rida mysigt!!!
igga mitt fuck face
hopp hopp i skogen
promme i staaan i vara
ha de bra hejdå<333 //jossan<3

Kommentarer
Postat av: Elin

herre tranbar vad söt lucky är.... >.< LOOOOOOL

2011-12-15 @ 06:55:11
URL: http://minliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0