Busig jag e !

jossan hääär...
asså jag å elin skulle åka till hägernäs för att prata med en person men den svara nt så då åkte vi till täbban kl va runt halvtio så de va stängt å så ser vi en tjej som e påväg ut genom dörren å då smet vi in XD sen gick vi ner där scenen bruka vara å då så var de en kille som jag hade varit me på låtskrivarlägret (de som va förra året) han satt å spela på pianot han spela så j**********F*****K****M*** bra jag dör sen kom säkerhetsvakten å jag å elin sprang ivägmedans han å hans kompisar fick skäll sen sprang vi runt å nolifa lite å så jag vi förbi hissarna jag bah nejfannuåkervihisshär !!!! så försökte vi få hissarna att åka jämnsides (vi va i varsin hiss) men de gick inte bra så helt plötsligt släcks hela täbycentrum å jag bah ne vi vadrar vidare så gick vi runt lite till å så kmr säkerhetsvakten å bah de e stänkt jag bah vart ligger bion han bah åt andra hållet å jag bah okej tack sen åkte vi upp för rulltrappan å möter han å han bah ja sen ska ni till vänster å en trappa ner men vi skulle egentligen till bussen sen följde han oss till bion scary sen va vi tvungna å gå runt -.- men iaf så kom mamma å hämta oss hejdå pöss <3

Kommentarer
Postat av: Hpaj

haha..<3<3

2011-12-28 @ 16:48:34
URL: http://hpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0