FUCK MY LIFE

Hej!!!!!!!!
Jossan här. Jag vill bara säga att alla problem kan gå å ta sig gå å dö spring iväg fuck problem vrf finns ens de ordet lr den/dem händelsena??? okej fick lite damp jag har nt så mkt problem men många av mina kompisar mår dåligt å de går ut över mig FUCK EMPATI.... hehe lite PMS DAAAAAAAAMP men men men men men man mår iaf bättre när man har fått ngt sagt hihi igår skrev jag en låt den e lite cp XD den handlar om mig å en kompis som nt säger vad de är som hänt som mår dåligt å skiter i mej för tillfälle (tror nt nån i min skola vet vem de e ) men aja skit i de idag så ska alla ha kul på grepens fest ni får berätta vad som hänt sjäklv ska jag va med min brorsa de e drf jag nt kommer hihi igår så badade jag i min pooool med tara anton alina elin pasco å julia de va fett roligt love u all här kmr lite bilder.

sööötaste bästa tara !!!!!!!!! <3

snälllllaste elin!!!!!!!!! <3


smartaste juliaaaaa !!!!!!! som e asbra på å imitera (stavning) en person som snackar om potatismos <3


roligaste pasco<3!!!!!!!!

en bild på mig å pasco som jag tkr blev fett göööligt <3

bästa sångaren alina <3333!!!!!!!

usch peddosmile men iaf coolaste killen anton!!!!! <3

VI MÅSTE GÖRA OM DE HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0