Oj råka glömma bort bloggen ;o

Sry ;s Men som tur har Jossan bloggat mycket ser jag, that's good c;
Idag fick vi ta med oss fika till SO:n för det var sista SO lektionen vi skulle ha. Tog med mig kakor (såklart). Men bara kakor räcker inte till mig, haha tjockis jagvet. Så jag gick som värsta tiggaren och bad om lite gottgott :3 Och det gick väldigt bra för efter det så var jag suuuupermätt ! Hehe. ;3 Annars så hade jag svenska, arbetstid och spanska. På spanskan körde nån lek, som jag failade på. Och nån "sexnovell". Jagvet vad ni tänker nu men det är inte en riktig sexnovell utan det menas att man ska skriva en novell med endast sex ord. Alltså typ en kort dikt. Hahah besviken ? Det blev alla vi i spanskan iaf, hahaha :D
Ja..sånna här kakor. :3 Det är jossans såkallade "jude kakor" xP
//Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0