Tara min hjälte XD <3

HEJ
Jossan här....
idag i skolan så börja samuel peta mig i sidorna. (De kitlas lite men de gör mest ont för att jag har ont i magen24/7.)
Men iaf så gick jag runt ett tag å hade ont sen kommer tara å bah VAFAN HAR HAN PETAT DIG IGEN?
å jag bah ja :( å sen fick tara lack å gick till samuel å skällde ut hnm å han asgarva för han tkr de e kul när tara e arg (gaaanska förståligt) (tara dampa nt men de e lite kul) men sen tog tara hannns skor å jag hannnns mössa sen fick han nt tbx dom förren han lova att nt peta mig igen å han lova men jag kan oxå lova en sak när jag mins anar de kmr han börja igen men sen gick vi hem till samuel å tara å jag hade krälbrottning å jag vann XD (såklart) men tara är fett rolig å brottas med för hon e nt så klen sen gick vi tbx till skolan å så sa sam ngt som jag nt kmr i håg men jag blev sur å slog honom (bitchklaaaapppp) å jävlar vilken smäll sen fick jag dåligt samvete å sa förlåt sen slog han tbx (aj) sen när skolan sluta bråka jag å oscar om att min hund e nt e alquaida (stavning) å att nt matte sam å oscar får ta lucky på såkallad fågelskådning sen gick jag hem till min sötaste lilla vovvve I <3 LUCKY


AS COOOOL men hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha sööööt lucky är<3

2011-12-12 @ 19:41:19
URL: http://minliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0