VAD JAG ÄN GÖR BLIR JAG PEDDOSMAILAD

Asså vafan idag så skulle jag gå hem (som alla andra skoldagar) å då så kommer samuel å fredrik (vi bor åt samma håll) men iaf så prata vi lite sen så påminner samuel att han hörde mig sjunga å jag blev sur sen så ville fredrik höra mig å samuel bah om du nt sjunger gör jag peddosmile på dig å jag bah nooo fast jag vägrar sjunga de e nt vert de å sen så säger fredrik om du sjunger får du trycka upp den här i samuels ansikte (SMUTSIG HANDSKE) jag bah VÄRT DE!! sen sjöng jag å samuel kuta iväg men hann nt långt för att fredrik höll fast honom å samuel bah om du gör de kmr jag peddosmaila dig hela ditt liv jag bah kmr du ju ändå göra sen fick han den i ansiktet de va askuuuul tack fredrik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men nu blir jag mer peddosmailad än vanlligt buhu men kbry VÄRT DE SOM FAAAAAAN!!!!!!!!!! tja då FREDRIK

PLÅGAN SAMUEL

BTW idag blev jag utslängd från spanskan men de gör inge jag hade fest med alla som slutat medans ni andra satt inne å gjorde sexnoveller (misstolk)

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0